دیپلماسی❜ اقتصادی/ توافق همکاری خراسان رضوی و منطقه ویژه اقتصادی ختلان تاجیکستان به همت سازمان همیاری

  • بازدید: ۴۴۶
اقتصادی/ توافق همکاری خراسان رضوی و منطقه ویژه اقتصادی ختلان تاجیکستان به همت سازمان همیاری
سازمان همیاری ش.
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در جریان سفر به تاجیکستان از انجام توافقات اقتصادی با منطقه ویژه اقتصادی استان ختلان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید محمد اسماعیل فاطمی اظهارداشت: در حاشیه سفر به کشور تاجیکستان با مسئولان منطقه ویژه اقتصادی استان ختلان توافقاتی به منظور همکاری‌های دو جانبه  انجام شد.
وی در ادامه به برقراری تعاملات و بررسی ظرفیت‌های همکاری دوجانبه بین سازمان همیاری و تاجیکستان اشاره کرد و افزود: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته امروز از بزرگترین کشتارگاه و واحد پرورش گاو گوشتی تاجیکستان، مجتمع تولید مرغ، مرغداری و کشتارگاه طیور و نمایندگی هواپیمایی وارش در دوشنبه بازدید و مذاکرات خوبی با مدیران هر یک به صورت جداگانه انجام شد.
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، تصریح کرد: این توافقات صورت گرفته بیشتر در حوزه ارائه دانش فنی، تولید محصولات کشاورزی، تامین تجهیزات، دستگاه‌ها و مشارکت در احداث کشتارگاه و ... بود که امیدواریم با انجام بررسی‌های تخصصی، رفع موانع و پشتیبانی‌های لازم بتوانیم همکاری‌های سازنده ای در جهت توسعه اقتصادی در سطح بین الملل با کشور تاجیکستان داشته باشیم.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8368


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها