دیپلماسی❜ اختصاص نشان ویژه جشنواره برترین‏های روابط ‏عمومی و بین‏الملل به شهرداری مشهد

  • بازدید: ۱۰۹۳
در نخستین همایش علمی و دومین جشنواره برترین‏های روابط ‏عمومی و بین ‏الملل کلان‏شهرهای کشور که 5 و 6 اسفند در تهران برگزار شد، شهرداری مشهد نشان ویژه این جشنواره را کسب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد سخنگوی شهرداری مشهد با بیان این مطلب، افزود: در این جشنواره که در زمینه ‏های مختلف رقابت بین کلان‏شهرها و شهرداری‏های مراکز استان انجام شد، شهرداری مشهد در 9 گرایش تعریف شده رتبه‏ های اول و دوم و سوم را کسب کرد که در مجموع دیپلم افتخار این جشنواره به شهرداری مشهد اختصاص یافت... علی‏ حامدمقدم ادامه داد: شهرداری مشهد در بخش‏های پژوهش‏های ارتباطی (سنجش افکار و نظرسنجی)، ایده ‏های برتر، انتشارات و آثار مکتوب و مقالات، رتبه اول را به خود اختصاص داد. مدیر روابط ‏عمومی و بین ‏الملل شهرداری مشهد در ادامه گفت: شهرداری مشهد در بخش ارتباطات فرهنگی، تبلیغات و نمایشگاه‏ها و ارتباطات الکترونیکی و دیجیتالی بین کلان‏شهرها و شهرداری‏های مراکز استان در این جشنواره مقام دوم را به دست آورد. 

وی همچنین از کسب مقام سوم شهرداری مشهد در بخش ارتباطات و همکاری‏های بین ‏الملل، ارتباطات رسانه و ارتباطات مردمی در این جشنواره خبر داد. حامدمقدم درخصوص این جشنواره اظهار داشت: جشنواره برترین‏های روابط ‏عمومی و بین ‏الملل کشور با همکاری کمیته روابط‏ عمومی کلان‏شهرها به ریاست دکتر نامدار صداقت و انجمن بین ‏المللی روابط ‏عمومی به ریاست دکتر «الیزابت آنانتو» برگزار شد. 

سخنگوی شهرداری مشهد افزود: کمیته داوران این جشنواره را 14نفر از اساتید برتر روابط ‏عمومی کشور تشکیل می‏ دادند. گفتنی است؛

 در این جشنواره بعضی اساتید برتر انجمن بین ‏المللی روابط ‏عمومی نیز حضور داشتند و به بیان دیدگاه‏های خود دراین خصوص پرداختند.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/199


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نظرات مخاطبان


جست و جو در وبگاه


حتماً بخوانید

توضیح

بسیاری از مخاطبان ما، چه بسا فرصت کافی یا حوصله ی وافی برای مشاهده ی تمام صفحات تارنمای فرهیخت را نداشته باشند، اما تمایل دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، مطلع شوند اوضاع رویکرد بین المللی رخدادها و نیز حال دیپلماسی های ۲۲ گانه ی شهر و استان چگونه است؟ یا اصلاً برای بار اول است که به این وبگاه سر می زنند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن بدانند اساساً «حرف حساب ما چیست؟» و اگر حال و روز «رویکرد بین المللی شهر و استان» خوب نیست، برای گذر از «وضعیت موجود» به «وضعیت مطلوب»، «پیشنهاد و راهکار ما چیست؟» البته در وب سایت های خبری و تحلیلی، معمولاً از محتوای این بخش با عنوان «انتخاب سردبیر» یاد می کنند.

اهم دغدغه ها

توضیح

اهم دغدغه ها، نگرانی ها و دلواپسی های فرهیخت را در این بخش شاهد خواهیم بود. باتوجه به کثرت این دغدغه ها، اهم آنان را ما در این بخش به نمایش خواهیم گذاشت تا در یک نگاه، بتوانید به مهمترین و الویت دارترین تشویش ها و پریشانی های رویکرد بین المللی شهر و استان همچنین دیپلماسی های فعال داشته باشید. یادآوری می کنیم از این شش قسمت، فقط محتوای بخش اول یعنی «فقر آمار» به صورت پیش فرض در مقابل دیدگان شما قرار دارد و بدیهی است برای مشاهده ی بخش های دیگر، باید بر روی عنوان مربوطه کلیک فرمایید.

صرفاً آن چیزی که قابل اندازه گیری است، مدیریت می شود پس از ۴۵ سال وقتی هنوز نمی توانیم آمار موثقی از زائران ایرانی و غیر ایرانی یا دانشجویان، سرمایه گذاران، گردشگران سلامت و اتباع ارائه دهیم، پس برنامه ریزی ها برای مدیریت آنان به نتیجه مطلوب نمی رسد و این واقعاً مایه فضاحت هردیار زائرخیزی است. آرشیو

شهر کم رویداد، شهر نیست، مزارستان اموات است! به همان میزان که موجودات زنده به اکسیژن و غذا نیازمندند، حیات، نشاط و پویایی شهرها نیز به رخدادها و اونت ها وابسته هست. آیا باورتان می شود مشهد مصفای ما جزو کم رخدادترین کلان شهرهاست؟ چطور می توان این نقیصه را در دیاری که مدعی قطب اول گردشگری کشور است، توجیه کرد؟ آرشیو

مشهدی که تمام نانوایی هایش متولی واحد دارد، چرا بین الملل اش بی متولی است؟ ماهی قدر آب را نمی داند و برخی از مسئولان و رسانه های ما قدر زائر، منزلت زیارت و حتی وجود نازنین خود امام رضا(ع) را و همچنین غافل از جایگاه زائران غیر ایرانی! واقعاً عجیب و نوبر نیست این همه بی اعتنایی در شهری که حیات اقتصادیش وابسته به اقتصاد زیارت است؟ آرشیو

امام رضا(ع) برند مشهد است! مشهد قطب گردشگری نیست! گواهینامه بین المللی فرودگاه! جشنواره امام رضا(ع) المپیک فرهنگی کشور! بین المللی سازی دانشگاه! و... اینها افاضات برخی از مسئولان خدوم اما غافل ماست که درسایه غفلت نخبگان و اهل قلم در سپهر رسانه بازتاب می یابد. جز آگاهی بخشی، چه رسالت دیگری داریم؟ آرشیو

هتل نسازید، اشباع شد! زائرسراها بختک اند! مشهد تشک دومیدانی ندارد! روز خیام ثبت جهانی شد! معرفی مشهد و زنان نخبه به جهانیان! اینها اندکی از آدرس های غلطی است که برخی حضرات به رسانه های منفعل ما می دهند و آنها هم بدون راستی آزمایی، منتشر می کنند. آه که چقدر بی دفاع است رویکرد بین المللی شهر رضوی آرشیو

نمایشگاه بین المللی خودرو! بلیت هواپیما گران نشده! ۲۰ میلیون گردشگر آبشار اخلمد، وعده سرخرمن افتتاح دبیرخانه جشنواره رسانه خورشید و... بخش اندکی از خالی بندی های مفتضحی است که برخی خواص برای تضییع حقوق مجاوران افاضه کردند و تاکنون چه کلاه های گشادی که سرمان نرفته است! آه که چقدر زودباورند برخی فرادستان ما... آرشیو