دیپلماسی❜ دانشگاهی/ پیام دکتر قبول به دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فردوسی در آغاز سال ۲۰۲۲ + ویدئو

  • بازدید: ۴۱۸
دانشگاهی/ پیام دکتر قبول به دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فردوسی در آغاز سال ۲۰۲۲ + ویدئو
دانشگاه فردوسی م.

همزمان با آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی، دکتر احسان قبول، مدیر همکاری های علمی بین‌ المللی و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فردوسی مشهد طی پیامی کوتاه و ویدئویی به زبان انگلیسی، ضمن معرفی این مدیریت و اظهار آرزوی موفقیت و شادکامی برای دانشجویان غیر ایرانی شاغل به تحصیل در این دانشگاه، فرارسیدن سال ۲۰۲۲ میلادی را نیز به آنان تبریک می گوید.

یادآور می شود دکتر «احسان قبول» استادیار گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد است. وی مدیریت مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه را از سال ۱۳۹۲ تاکنون بر عهده دارد. همچنین مدیریت توسعه زبان فارسی در لبنان، بنیان گذار آموزش زبان فارسی در برخی مدارس لبنان، مدرس دانشگاه های سنت ژوزف و روح القدس در بیروت، سردبیر مجله الدراسه العربیه لبنان از جمله سوابق اجرائی وی می باشد.

گفتنی است بر اساس مستندات مندرج در دانشنامه ی بین المللی فرهیخت، دکتر احسان قبول، طی چند سال اخیر به عنوان شاخص ترین شخصیت فعال در عرصه ی «دیپلماسی دانشگاهی» شناخته و در تارنمای این اندیشکده معرفی و از خدمات وی در توسعه ی روابط خارجی دانشگاه با جهان پیرامون تقدیر شده است.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8315


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها