دیپلماسی❜ ورزشی / تمجید ایوان تیخن نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا از امکانات ورزشگاه امام رضا(ع)

  • بازدید: ۵۸۹
ورزشی / تمجید ایوان تیخن نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا از امکانات ورزشگاه امام رضا(ع)
ورزشگاه امام رضا(ع)

ایوان تیخن، نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا و رئیس فدراسیون دوومیدانی بلاروس و دارنده سه مدال المپیک و دو مدال جهانی دوومیدانی، عصر روز گذشته از بخش‌های مختلف موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی و ورزشگاه امام رضا(ع) بازدید کرد. وی پس از این بازدید با اشاره به کیفیت و تجهیزات بی‌نظیر پیست دوومیدانی ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: این پیست قابلیت برگزاری بازی‌های بزرگ و جهانی در تمامی ماده‌های دوومیدانی را دارد.

ایوان تیخن ادامه داد: این ورزشگاه با امکانات فوق‌العاده‌اش مرا غافلگیر کرد، چرا که همیشه در رسانه‌های غربی این‌طور گفته می‌شود که در ایران زیرساخت‌های پیشرفته‌ای برای ورزش وجود ندارد، اما ورزشگاه امام رضا(ع) خلاف این گفته‌ها را ثابت کرد و بعد از این بازدید نگاه من به ورزش ایران خصوصاً در رشته دوومیدانی تغییر کرد.

در ادامه این بازدید علیرضا تاج فیروز، مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی ضمن ابزار خرسندی از حضور نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا در این موسسه گفت: از آنجایی که ورزش زبان مشترک و راه ارتباطی کشورها است، امروز این بازدید صورت گرفت تا همه دنیا بدانند کشور ایران در هر شرایطی که باشد به پیشرفت خود در همه عرصه‌ها ادامه می‌دهد.

تسنیم به نقل از آستان نیوز

بازدید نایب رئیس کنفدراسیون دو و میدانی اروپا و رئیس فدراسیون دو و میدانی بلاروس از پیست دو و میدانی ورزشگاه امام رضا علیه السلام

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8234


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها