دیپلماسی❜ دینی/ کاروان موکب‌داران عراقی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند؛ یازده سال تشرف متوالی به مشهد پس از زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در قم

  • بازدید: ۵۱۲
دینی/ کاروان موکب‌داران عراقی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند؛ یازده سال تشرف متوالی به مشهد پس از زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در قم

جمعی از موکب‌داران حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) به بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) مشرف شدند. ریاض سلمان، یکی از موکب‌داران عراقی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: همه ساله به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) این کاروان به شهر قم سفر کرده و پس از زیارت حرم مطهر خواهر بزرگوار حضرت رضا(ع)، به شهر مشهد و حرم مطهر رضوی مشرف می‌شویم.

وی با بیان این که 11 سال متوالی این کاروان به مشهد و قم سفر می‌کند، بیان کرد: این کاروان پس از ورود به حرم علی بن موسی الرضا(ع) با استقبال خوب خادمان بارگاه منور رضوی مواجه شد و با اجرای برنامه‌های مذهبی و تبلیغی که به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر برگزار شد از زائران استقبال کردند.

وی خاطرنشان کرد: هر بار که به ایران سفر می‌کنیم احساس می‌کنیم که به وطن خودمان بازگشتیم. ما ایرانیان را برادران دینی خود می‌دانیم و هیچ‌گاه در این کشور احساس غربت نکردیم.

وی افزود: امام رضا(ع) انیس‌النفوس هستند و امکان ندارد کسی از ایشان حاجتی خواسته باشد و حاجتش روا نشود، ائمه اطهار(ع) صدای ما را می‌شنوند و به ما توجه می‌کنند‌.

وی اظهار کرد: 17 سال است که مسئولیت عزای محله خیمه‌گاه در کربلا را بر عهده دارم و خدا را شاکرم که نعمت خدمتگزاری به زائران را نصیب و روزی‎ ما کرده است؛ ما هر چه داریم از خدمتگزاری و نوکری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

خبرگزاری تسنیم به نقل از آستان نیوز

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8217


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها