دیپلماسی❜ اجتماعی/ ۱۶۰ نفر از کودکان و نوجوانان، پسران و دختران افغانستانی مهاجر مهمان امام رئوف

  • بازدید: ۴۰۷
اجتماعی/  ۱۶۰ نفر از کودکان و نوجوانان، پسران و دختران افغانستانی مهاجر مهمان امام رئوف

کودکان و نوجوانان افغانستانی ساکن مهمانشهر در قالب اردوی فرهنگی زیارتی در مشهد مقدس مهمان حرم مطهر امام رضا (ع) شدند. این کودکان و نوجوانان افغانستانی پس از زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام، با همکاری مدیریت عالی حرم مطهر دوره حرم شناسی و بازدید از موزه را انجام دادند. در پایان نیز یک بسته فرهنگی و غذای متبرک به این زائران حضرت امام رضا علیه السلام اهدا شد.

اردوی یک روزه فرهنگی برای مهاجرین افغانستانی مهمانشهر تربت جام به همت اعضای موکب امام سجاد علیه السلام و با همکاری خانه جهادگران خراسان رضوی در ایام ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی ( صلی الله علیه و آله و سلم ) برگزار شد.

تعداد 160 نفر از پسران و دختران افغانستانی سنین 9 الی 15 سال به همراه مربیان و برخی ساکنین مهمانشهر در این اردوی یک روزه به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شدند.

همچنین در پایان و طی مراسمی نیز در حسینیه هراتی‌ها با حضور مدیرکل اداره اتباع استان خراسان رضوی و معاونین محترم و اعضای شورای هیئت های مذهبی مشهد مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی از تمامی این زائرین عزیز امام رضا علیه السلام با اهدای هدیه ای تجلیل به عمل آمد.

تسنیم

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8171


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها