دیپلماسی❜ دینی/ تشرف ۶۶ خادم رضوی به نجف و کربلا برای خدمت رسانی عاشقان اربعین حسینی و نایب‌الزیاره جاماندگان

  • بازدید: ۳۸۷
دینی/ تشرف ۶۶ خادم رضوی به نجف و کربلا برای خدمت رسانی عاشقان اربعین حسینی و نایب‌الزیاره جاماندگان

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: جمعی از خادمان آستان حضرت رضا(ع) به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین، از مشهد راهی نجف و کربلا شدند. محمد حسین استادآقا اظهارداشت: آستان قدس رضوی هر ساله جمع کثیری از خادمان را برای خدمت به زائران پیاده اربعین، راهی نجف اشرف و کربلای معلی می‌کرد اما امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و عدم امکان حضور گسترده زائران و خادمان آن‌‌ها،کاروان خادمان اعزامی آستان قدس رضوی نیز بسیار محدود خواهد بود و تنها 66 خادم برای خدمت‌رسانی در مسیر پیاده‌روی اربعین‌ عازم کشور عراق شدند.

وی افزود: اگرچه به دلیل شرایط کرونایی، امکان حضور گسترده زائران و خادمان در این مراسم فراهم نیست اما این جمع به نیابت از همه عاشقان و دلداگان حسینی در این مراسم شرکت خواهند داشت.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: امسال تنها 66 نفر از خادمان رضوی در مراسم اربعین 1400 حضور دارند و به نمایندگی از همه مردم ایران و به ویژه زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، نائب‌الزیاره و خدمت‌رسان عاشقان اباعبدالله علیه السلام خواهند بود.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: خادمین بارگاه منور رضوی با حضور در مسیر نجف به کربلای معلی در 330 موکب ایرانی و عراقی حضور خواهند یافت و ضمن عرض خداقوت‌، بسته‌های متبرک رضوی که به پرچم و نام مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مزین است را به موکب‌داران و زائران پیاده امام حسین(ع) اهدا خواهند کرد.


تسنیم 

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8092


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها