دیپلماسی❜ اقتصادی/ ۶۰ درصد صادرات کشور از مرز دوغارون انجام می‌شود/ بحث استقرار برای صدور ویزا در مرز باید روان سازی شود/ لزوم استفاده از تجربیات استان‌های مرزی در عرصه تجارت

  • بازدید: ۴۵۶
اقتصادی/ ۶۰ درصد صادرات کشور از مرز دوغارون انجام می‌شود/ بحث استقرار برای صدور ویزا در مرز باید روان سازی شود/ لزوم استفاده از تجربیات استان‌های مرزی در عرصه تجارت

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات استان‌های مرزی در عرصه تجارت، گفت: اکنون مهم ترین مسئله برای ما مرز دوغارون است. در این راستا ۶۰ درصد صادرات کشور از مرز دوغارون انجام می‌شود و این یک ظرفیت مهم است. محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد راهبردی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها که در محل دفتر استاندار برگزار شد با اشاره به اینکه باید بر روی اقدامات کوتاه مدت تمرکز کنیم، اظهار کرد: به لحاظ اهمیت موضوع تجارت، مرز دوغارون در خراسان رضوی نیازمند توجهات بیشتری بوده و این یکی از اولویت‌های ما است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه مرز سرخس دروازه ورود استان به آسیای میانه است، افزود: ضرورت دارد از ظرفیت مرز سرخس به خوبی استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات استان‌های مرزی در عرصه تجارت، خاطرنشان کرد: اکنون مهم ترین مسئله برای ما مرز دوغارون است. در این راستا ۶۰ درصد صادرات کشور از مرز دوغارون انجام می‌شود و این یک ظرفیت مهم است.

معتمدیان در پایان گفت: برای تسهیل امور در مرزها باید تسهیلاتی قائل شویم. بدین ترتیب بحث استقرار برای صدور ویزا در مرز باید روان سازی شود.

اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8071


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها