دیپلماسی❜ زیارت/ تشرف احمد الاشقر تولیت حرم حضرت رقیه(س) سوریه به بارگاه منور رضوی + گزارش تصویری

  • بازدید: ۴۴۷
زیارت/ تشرف احمد الاشقر تولیت حرم حضرت رقیه(س) سوریه به بارگاه منور رضوی + گزارش تصویری

تولیت حرم حضرت رقیه(س) با میزبانی معاونت بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به بارگاه منور رضوی مشرف شد. به گزارش آستان نیوز، احمد الاشقر تولیت حرم مقدس حضرت رقیه(س) امروز ضمن زیارت بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج(ع)، از رواق‌ ها، صحن ها و موزه حرم مطهر رضوی بازدید کرد. وی در حاشیه این تشرف گفت: هدف از سفر به شهر مشهد ضمن بهره‌مندی از توفیقات زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع)، بازدید از پروژه های مختلفی است که در آستان قدس رضوی انجام شده و یا در حال انجام است.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلفی همچون توسعه زیر ساختی و هنر معماری که در جای جای این بارگاه منور مشاهده می‌شود دارای تجارب چندین ساله است؛ از همین رو بازدید امروز ما بهره‌مندی از تجارب این آستان مقدس برای توسعه و پیشرفت آستان مقدس حرم حضرت رقیه(س) در آینده نزدیک است.

احمد الاشقر ادامه داد: خوشبختانه آستان قدس رضوی در تمام زمینه‌ها و بخش‌ها اعم از فرهنگی، اقتصادی، دارو و درمان، تبلیغی و... فعال بوده و رشد و توسعه داشته است؛ ما نیز در نظر داریم از تمامی زمینه‌ها و خدمات و تجربیاتی که توسط این آستان مقدس ارائه شده در گسترش، رشد و پیشرفت حرم حضرت رقیه(س) استفاده کنیم.

تولیت حرم مقدس حضرت رقیه(س) خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مسئله رشد و پیشرفت نیروی انسانی در حرم حضرت رقیه(س) است و بهره‌مندی از تجربیات آستان قدس رضوی در زمینه‌های مختلف بویژه در خصوص صیانت، حفظ و نگهداری از بناهای عظیم، زیبا و چشم نواز آستان قدس رضوی از برنامه های آینده ما در حرم حضرت رقیه(س) است.

زیارت حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، بازدید از رواقهای امام خمینی(ره)، دارالمرحمه و دارالحجه و همچنین بازدید از موزه آستان قدس رضوی و بهره‌مندی از خوان با برکت حضرت رضا(ع) از برنامه‌های تشرف تولیت حرم مقدس حضرت رقیه(س) به حرم مطهر رضوی بود.



:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7945


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها