دیپلماسی❜ ورزشی/ دعوت از نه خراسانی به اردوی تیم ملی کوراش برای حضور در مسابقات ۲۰۲۱ آسیایی تایلند

  • بازدید: ۳۸۲
ورزشی/ دعوت از نه خراسانی به اردوی تیم ملی کوراش برای حضور در مسابقات ۲۰۲۱ آسیایی تایلند

۹ نفر از کوراش کاران این استان برای حضور در مسابقات ۲۰۲۱ آسیایی تایلند به نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند. محمد زند روحانی افزود: مصطفی و مجتبی اسکندری از قوچان، مجتبی زمانی و امید تیزتک، محمد نیک سرشت، کامران رستمی، جعفر پهلوانی و حیدر زحمتکش از مشهد و جلال نیکوفر از چناران دعوت شدگان به این اردو هستند. وی ادامه داد: اردوی انتخابی تیم ملی از سیزدهم تا ۲۵ دی ماه در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.


رییس انجمن کوراش خراسان رضوی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در مجموع ۳۴ نفر به این اردو دعوت شده‌اند، گفت: اردوی کوراش‌کاران به منظور انتخاب ورزشکاران برای اعزام به بازی‌های رزمی داخل سالنی آسیا است که اردیبهشت ماه سال آینده در تایلند برگزار می‌شود.


وی افزود: ورزشکاران دعوت شده قبل از حضور در اردو باید تست پی.سی.ار انجام دهند و در هنگام مراجعه به تیم بیش از ۷۲ ساعت از زمان آزمایش آنها نگذشته باشد.


زندروحانی ادامه داد: این استان در دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ جزو قطبهای برتر جودو و کوراش کشور بود و پس از چند سال رکود بار دیگر دوباره به جایگاه قبلی خود در کشور بازگشت و هم اکنون ملی پوشان بسیاری در این عرصه در استان فعالیت دارند.


دستکم سه هزار نفر در رده‌های مختلف سنی کوراش خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.



:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7633


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها