دیپلماسی اقتصادی/ ناصر بهزاد: «دیپلماسی برندینگ» با هدف توسعه خراسان رضوی اجرا می‌شود

  • ۷
معاون سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از اجرای دیپلماسی برندینگ با هدف توسعه خراسان رضوی خبر داد. ناصر بهزاد‌ اظهار داشت: اساس الگوی توسعه اقتصادی بر مبنای طرح اقتصاد مقاومتی، هویت‌بخشی به مزیت‌های شهری برای ایجاد رقابت و درآمدزایی است که در این راستا طرح دیپلماسی برندینگ برای اولین بار در استان خراسان رضوی اجرایی می‌شود.... وی با اشاره به اهمیت برندسازی شهری در جهت اجرای مطلوب طرح‌های سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای شهرهای استان و اقدامات صورت گرفته در این حوزه، بیان داشت: در وهله اول بالغ بر 40 نوع محصول خاص تولیدی شهرهای مختلف استان در چهار گروه غذایی، فرآورده‌های کشاورزی، صنایع دستی و محصولات معدنی 28 شهر استان با همکاری شهرداری‌های مربوطه شناسایی و فرآیند تجاری سازی آنها توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان در دست اقدام است.معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی  دیپلماسی برندینگ را حرکت موفق و پایدار برای ارزش‌آفرینی شهری دانست و ابراز کرد: بر این مبنا هدایت منابع،  تمرکز برنامه‌های حمایتی، ظرفیت سازی جهت اشتغال و رشد شهرها بر مبنای مزیت تولید و تجارت هر شهر شکل می‌گیرد که قابلیت‌های متمایزی برای حضور در بازارهای محلی، منطقه ای و بین‌المللی خواهد بود.بهزاد لازمه پیاده‌سازی دیپلماسی برندینگ را نگاه بازاریابی برای برندسازی جغرافیایی و پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی دانست و افزود: بر این اساس شهرها نیز به واسطه همزمانی شهرسازی و برند سازی می توانند بهبود یافته و توسعه یابند.وی دسترسی به مفهوم رقابت، ارتقاء جایگاه شهری و ایجاد چشم‌انداز مناسب در فعال‌سازی دریچه‌های درآمدی را به عنوان محوری‌ترین هدف طرح دیپلماسی برندینگ در استان دانست و یادآور شد: ایجاد منشوری که اضلاع آن شهروندان، گردشگران و سرمایه گذاران باشند در سایه نمادسازی با برند و برقراری تعلق شهری تحقق خواهد یافت.بهزاد تعیین محصول، طراحی برند، دریافت گواهینامه مالکیت معنوی، انعقاد قرارداد با تولید کنندگان، ورود به بستر خرید و فروش و ایجاد هاب فروشگاهی از طریق دیجیتال مارکتینگ و شروع به برنامه‌های توانمندسازی در برند محصولات تولیدی را از اقدامات انجام شده دانست که پیاده‌سازی آن تحول قابل ملاحظه‌ای را در جهش تولید و افزایش تعاملات موثر فضای کسب و کار ایجاد می‌کند.تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خبرنامه خودکار

نشانی ایمیل خود را در اینجا ثبت کنید تا آخرین مطالب وبگاه، روزانه و به طور خودکار برایتان ایمیل شود.

آمار و اطلاعات فرهیخت

  • شمار ویدئوها: ۲۵۴ کلیپ با ۶۶,۵۳۰ بازدید
  • بیشترین بازدید: ۲۷ شهریور ۹۷ با ۱۷.۴۷۶ بازدید
  • بیشترین بازدید اخیر: ۱۴ آذر ۹۹ با ۷.۸۴۱ بازدید

اندیشکده بین المللی فرهیخت، دعوت به همکاری می نماید: از سطح اندیشه و پژوهش گرفته که مخاطب آن محققان، نویسندگان، اساتید مجرب دانشگاه، فضلای معظم حوزه، مدیران، کارشناسان و پیش کسوتان در رشته های مختلف، دانشجویان و دانش آموزان و در کل، تمامی دغدغه داران توسعه ی روابط خارجی مشهد با جهان پیرامون هستند، تا سطح اجرایی که شامل فعالان و کاربران ساده وب و علاقه مندان به درج محتوا در وبگاه اینترنتی اندیشکده است. توضیح بیشتر بخش اجرایی آن که، شدیداً نیازمند همکاری افتخاری آن دسته از برادران و خواهران دلداده و سرسپرده به مهر امام مهربانی ها حضرت امام رضا(ع) هستیم که حاضرند همچون پژوهشگران داخلی و خارجی این اندیشکده، به عشق آن امام همام، در شناسایی، دیده بانی و رصد کلیه ی رویدادها و مناسبات رویکرد بین المللی کلان شهر رضوی از منابع مختلف بویژه در بستر اینترنت همچنین معرفی خادمان بین المللی رضوی، فعالان و مشاهیر و مفاخر توسعه ی روابط خارجی شهر و استان به ما کمک کرده و خود مستقیماً نسبت به درج و انتشار محتوا در وبگاه اقدام نمایند. بدیهی است در صورت تمایل نویسنده یا تهیه کننده مطالب، نام نگارنده به عنوان ارسال کننده در کلیه ی پست های منتشره به نمایش در خواهد آمد. برای ارتباط گیری با مدیر تارنما، از طریق سیستم پاسخگویی آنلاین می توانید اقدام فرمایید. مأجور و منصور باشید