-
۱ بهمن ۱۳۹۶
-
بازدید: ۵۶۱
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: در ۸ ماهه اول سال ۹۶، حدود ۶۵ میلیون زائر از برنامههای تبلیغی حضوری شامل نماز جماعت، حلقههای معرفت، پرسمان، دین نشاط، جوانه معرفت، پاسخگویی، گروههای زیارتی، حرمشناسی، بهره بردهاند. حجتالاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی با اشاره به اینکه در راستای استقرار نظام جامع نظارت و ارزیابی برنامههای فرهنگی حرم مطهر رضوی از ابتدای سال تاکنون...
... جلسات متعدد و پروژههای علمی-پژوهشی ارزشمندی صورت گرفته است، اظهار داشت: مدیریت پژوهشهایِ معاونت تبلیغات اسلامی در راستای بالابردن ظرفیت تبلیغی حرم و کیفیت برنامهها، در طول سال فعالیتهای زیادی را انجام میدهد.وی گفت: در هشت ماه ابتدایی سال جاری این مدیریت، 6946 برنامه از مراسمهای حرم را مورد نظارت و 2878 برنامه را نیز مورد ارزیابی کیفی محتوای تبلیغی قرار داده است.معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: برگزاری «17 جلسه شورای تولید» جهت راهبری تولیدات مکتوب حرم مطهر، «12جلسه شورای بهگزینی» جهت راهبری جذب مبلغان حرم مطهر و «27جلسه ستاد مناسبتهای ویژه» جهت هماهنگی برگزاری برنامهها در مناسبتهای سال، برخی از اقدامات مدیریت فرهنگی معاونت تبلیغات در هشتماه ابتدایی سال است.وی با اشاره به اینکه در هشتماه ابتدایی سال جاری 74 برنامه حرم، مورد نظرسنجی قرار گرفته است، عنوان کرد: با استقرار 7هیات اندیشهورز و 30 گروه علمی ذیل ادارات با عضویت 200 نخبه علمی در معاونت تبلیغات، این ارزیابیها برای ارتقاء کیفی برنامهها و تولیدات مورد بررسی و بحث قرار میگیرد.حسینی افزود: در 8 ماهه اول سال 96، حدود 65میلیون زائر از برنامههای تبلیغی حضوری شامل نماز جماعت، حلقههای معرفت، پرسمان، دین نشاط، جوانه معرفت، پاسخگویی، گروههای زیارتی، حرمشناسی، پایگاه فرهنگی، محافل و کلاسهای قرآنی، راهنمای زائر استفاده کردهاند.وی تصریح کرد: همچنین در برنامههای غیرحضوری حدود 15میلیون نفر از دوستداران امام هشتم(ع) در ایران و سایر نقاط جهان از خدمات تبلیغی غیرحضوری شامل پاسخگویی تلفنی و پیامکی، رضویتیوی، سایت معاونت، شبکه های اجتماعی، نورالهدی، کتاب و محصولات بهرمند شدهاند.به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از آستان نیوز
:: لینک کوتاه مطلب ::
farhikhtt.ir/post/5350
موضوعات: