دیپلماسی❜ دانشگاهی/ امضاء قرارداد همکاری با دانشگاه علمی کاربردی الآفاق لبنان با حضور دکتر فادی مرعی ناصر

  • بازدید: ۴۵۸
دانشگاهی/ امضاء قرارداد همکاری با دانشگاه علمی کاربردی الآفاق لبنان با حضور دکتر فادی مرعی ناصر
دانشگاه فردوسی
قرارداد اجرایی میان دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه علمی کاربردی الآفاق لبنان در تاریخ 15 آذر 1400 با حضور دکتر فادی مرعی ناصر رئیس این دانشگاه و دکتر احسان قبول مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه در دانشگاه فردوسی مشهد به امضاء رسید.

براساس این قرارداد که در جهت اجرایی شدن تفاهم‌نامه با دانشگاه علمی کاربردی الآفاق بوده است،  اقدامات لازم در جهت شناسایی، جذب و پذیرش حداقل ۲۴ دانشجوی ممتاز از کشور لبنان به صورت سالانه برای تحصیل در دانشگاه فردوسی مشهد توسط الآفاق صورت خواهد گرفت.

در مراسم امضا این تفاهم نامه که  دکتر زینب موذن زاده، رئیس اداره دانشجویان بین الملل نیز حضور داشت دکتر قبول با اشاره به همکاری های گسترده دانشگاه فردوسی مشهد از سال ۱۳۸۷ با دانشگاه ها و موسسات کشور لبنان امضا این قرارداد را زمینه ساز ایجاد قطب سومی از دانشجویان بین الملل در دانشگاه فردوسی مشهد پس از دانشجویان کشورهای عراق و افغانستان نام برد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های الافاق هر چه زودتر امکان تاسیس شعبه اتحادیه دانشگاه های تفتاش در لبنان فراهم شود.

همکاران علاقه مند برای گسترش همکاری های علمی و بین المللی با دانشگاه ها و موسسات علمی کشور  لبنان می توانند  با خانم حسن زاده کارشناسی دیپلماسی علمی دانشگاه (با شماره 38802490) هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8245


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها