دیپلماسی❜ دانشگاهی/ شما مشهدیها چرا اینطوری اید؟ یه بارگی خبر میدید که فلان جشنواره بین المللی تو مشهد در حال برگزاریه یا برگزار شد؟ این چه وضعشه؟ + پاسخ

  • بازدید: ۶۷۱
دانشگاهی/ شما مشهدیها چرا اینطوری اید؟ یه بارگی خبر میدید که فلان جشنواره بین المللی تو مشهد در حال برگزاریه یا برگزار شد؟ این چه وضعشه؟ + پاسخ

ای بابا شما مشهدیها چرا اینطوری اید؟ یه بارگی خبر میدید که فلان جشنواره بین المللی تو مشهد در حال برگزاریه یا برگزار شد؟ این چه وضعشه؟ یه پیش خبری همه جای دنیا از اتفاقات و مراسم میرن تا مردم از قبل مطلع بشن شاید بخوان تو این برنامه شرکت کنن این بار چندمه که میبینم برنامه ها و مراسم مشهد خصوصا بین المللی هاش اینطوری یهویی برگزار میشه خوبه که تو عصر فناوریها داریم زندگی میکنیم و عصر حجر نیس چی میشد لااقل از قبل اطلاع رسانی میکردید؟

پاسخ مدیر سایت (ذیل خبر برپایی یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ وزارت بهداشت - ۹ تا ۱۲ آذر ۱۴۰۰، مشهد): سلام دوست عزیز، ما هم مثل شما گله مندیم از این وضعیت نابسامان اطلاع رسانی رویدادهای مشهد خصوصاً با رویکرد بین المللی و معتقدیم نه چند روز بلکه چند هفته و چند ماه قبل باید پیش خبرهای آن رویداد منتشر بشه تا علاقه مندان به حضور یا دنبال کردن آن رویداد، فرصت کافی برای برنامه ریزی یا برای حضور یا پیگیری های بعدی داشته باشند! در خصوص این رویداد مشخص یعنی «جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت» ما هم مثل شما وقتی خبر برگزاری اش منتشر شد، مطلع شدیم در حالی که یکی از منابع جستجوی خبری ما، سامانه ی جستجوی «خبر فارسی» هست که هزاران سایت خبری فارسی زبان از جمله سایت وزارت بهداشت را پایش می کند. لذا وقتی ما که هر روزه واژه های «مشهد» و «بین المللی» و مشتقات آن را دائم جستجو می کنیم، مطلع نیستیم، یعنی این که چنین پیش خبرهایی اصلاً بر روی خروجی هیچ سایت و خبرگزاری منتشر نشده و گرنه ما مطلع می شدیم و حتماً در «تقویم فرهیخت» با ذکر شمارش معکوس درج می کردیم. امیدواریم این آخرین رویداد بین المللی به قول شما یهویی مشهد باشد. بازم از ارتباط شما با تارنمای اندیشکده سپاسگزاریم.
پاسخ تکمیلی:
طبق بررسی های صورت گرفته، حتی خود پایتخت نشینان و مسئولان برگزاری جشنواره تا بیست روز پیش هم نمی دانستند که قرار است یازدهمین جشنواره در مشهد برگزار شود! چراکه اگر غیر این می بود، می بایست در یکی از آخرین خبرهای مرتبط با جشنواره، به محل برپایی آن اشاره می کردند در حالی که چنین نیست. حتی تاریخ دقیق برپایی آن هم مشخص نبوده و گرنه درج می شد! خود مشاهده بفرمایید.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8232


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها