دیپلماسی❜ فرهنگی/ رئیس نمایشگاه بین‌المللی نجف اشرف: حضور آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب نجف موهبتی بزرگ است

  • بازدید: ۵۵۴
فرهنگی/ رئیس نمایشگاه بین‌المللی نجف اشرف: حضور آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب نجف موهبتی بزرگ است

رئیس نمایشگاه بین‌المللی نجف اشرف، حضور عتبات مقدسه به ویژه آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف را موهبت بزرگی برشمرد. به گزارش آستان‌نیوز، حیدر المواش؛ رئیس نمایشگاه بین المللی نجف ضمن بازدید از غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف، حضور عتبات مقدسه به ویژه آستان قدس رضوی را موهبتی بزرگ برشمرد و اظهار کرد: ما خود را از برادران ایرانی جدا نمی‌دانیم و در واقع همه مسلمانان یک امت واحده هستیم.

وی با اشاره به برگزاری موفق نمایشگاه بین‌المللی کتاب در نجف، گفت: حضور پرشور ناشران جهان اسلام و استقبال گسترده مخاطبان از نمایشگاه، ثمره تلاش شبانه روزی همکاران ما و مساعدت بی نظیر ناشران بود.

المواش افزود: بنده و تمامی همکارانم از حضور مهمانانی عزیز از جوار علی بن موسی الرضا(ع) بسیار خرسندیم و آثار سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی در شهری چون نجف که حوزه‌های علمیه بزرگ و معتبر دارد، مورد استقبال گسترده‌ مخاطبان قرار گرفته است.

مسئول غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف، نیز در این بازدید ضمن تقدیر از برگزاری مطلوب این دوره از نمایشگاه بیان کرد: خداوند را شاکریم که در جوار حرم مطهر امیرالمومنین(ع) در یک رویداد بزرگ فرهنگی با حضور خادمان فرهنگی مسلمان از کشورهای مختلف در کنار هم در خدمت علاقمندان به کتاب، فرهنگ و معارف اسلامی بودیم.

میثم محتاجی گفت: سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی با بیش از ۶۰۰۰ جلد کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف حضور یافته و به عرضه محصولات خود می‌پردازد، همچنین به منظور ارائه خدمات چاپ و نشر به ناشران جهان اسلام، فعالیت‌ها و توانمندی های موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی تبیین و معرفی می‌شود.

این نمایشگاه با 4 هزار متر مربع و با حضور 281 ناشر از کشورهای آلمان، اردن، لبنان، مصر، عراق، ایران، سوریه و عمارات متحده در نجف اشرف در حال برگزاری است.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8151


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها