دیپلماسی❜ دانشگاهی/ برگزاری وبینار مشترک دانشگاه ملی تحقیقات کشاورزی قزاقستان و دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد

  • بازدید: ۳۸۳
دانشگاهی/ برگزاری وبینار مشترک دانشگاه ملی تحقیقات کشاورزی قزاقستان و دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد

وبینار مشترک دانشگاه ملی تحقیقات کشاورزی قزاقستانKazakh National Agrarian Research University (KazNARU)  و دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد در روز چهارشنبه  14 مهرماه 1400 از ساعت 11:30 تا 14 برگزار گردید. این وبینار با حضور دکتر احمد نظامی رئیس دانشکده کشاورزی، دکتر احسان قبول مدیر روابط بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد و مدیران گروه های آموزشی دانشکده کشاورزی برگزار گردید. همچنین در این وبیتار مدیرروابط یین الملل دانشگاه ملی تحقیقات کشاورزی قزاقستان و مدیران گروه های مختلف آن دانشگاه حضور داشتند.

در این وبینار مدیران گروهای آموزشی از هر دو دانشگاه به معرفی توانمندی های گروه های خویش پرداختند و زمینه ها و علائق طرفین در بعد همکاری آموزشی و پژوهشی مورد تبادل نظر قرار گرفت .

وبینار مشترک دانشگاه ملی تحقیقات کشاورزی قزاقستانKazakh National Agrarian Research University (KazNARU)  و دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد در روز چهارشنبه  14 مهرماه 1400 از ساعت 11:30 تا 14 برگزار گردید.

این وبینار با حضور دکتر احمد نظامی رئیس دانشکده کشاورزی، دکتر احسان قبول مدیر روابط بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد و مدیران گروه های آموزشی دانشکده کشاورزی برگزار گردید. همچنین در این وبیتار مدیرروابط یین الملل دانشگاه ملی تحقیقات کشاورزی قزاقستان و مدیران گروه های مختلف آن دانشگاه حضور داشتند.

در این وبینار مدیران گروهای آموزشی از هر دو دانشگاه به معرفی توانمندی های گروه های خویش پرداختند و زمینه ها و علائق طرفین در بعد همکاری آموزشی و پژوهشی مورد تبادل نظر قرار گرفت .

شایان ذکر است : در طی برگزاری این وبینار در خصوص موارد متنوعی از موضوعات علمی و آموزشی ابراز نظر صورت گرفت و بر اهتمام به اجرائی شدن خواسته ها و تمایلات طرفین و شرکت کنندگان، به شرح زیر تاکید شد:

1. استقبال از امضای تفاهم نامه FUM-KazNARU ، و ابراز تمایل در خصوص عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه.

2. همکاری در فعالیتهای تحقیقاتی و آموزشی.

3. برگزاری دوره های مشترک تحصیلات تکمیلی.

4. همکاری در تدوین پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری به عنوان راهنمای مشترک و مشاور مورد.

5- برگزاری دوره های کارآموزی مشترک.

6- برگزاری دوره های مشترک برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری.

7- راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری که در آنها مدرک دوگانه صادر می شود.

8-  تاکید بربرگزاری کلاسها و ارائه دروس به شکل مجازی (با توجه به توسعه زیرساخت ها و بسترهای ارتباطات شبکه ای و اینترنتی )

9- انجام فعالیتهای تحقیقاتی مشترک، پروژه تحقیقاتی، کنفرانس، وبینار، انتشار مجله مشترک با تاکید بر موضوعات، طرحها و عناوین مورد توافق.

یادآور می شود : این وبینار که مورد حمایت مدیریت روابط بین الملل دانشگاه قرار گرفت به اهتمام دکتر حسین بانژاد مسئول توسعه همکاریهای بین المللی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد و Dr. Yesbol Omirzhanov از دانشگاه ملی تحقیقات کشاورزی قزاقستان، برنامه ریزی و اجرا گردید.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8112


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها