دیپلماسی❜ ورزشی/ ۱۲ ورزشکار خراسانی به مسابقات پاراآسیایی بحرین اعزام می‌شوند

  • بازدید: ۵۵۶
ورزشی/ ۱۲ ورزشکار خراسانی به مسابقات پاراآسیایی بحرین اعزام می‌شوند

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان‌ رضوی گفت: ۱۲ ورزشکار و مربی از خراسان رضوی در اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی بحرین حضور دارند. مصطفی صفایی اظهار داشت: محسن طالبی، اردلان حسین‌زاده، بیتا طیبان، محمدحسین ابراهیم‌زاده، امیرعباس کارگران و مصطفی ماریان، ۶ ورزشکار استان هستند که در اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی معلولان حضور دارند و محمدرضا صحراگرد نیز به عنوان مربی در بازی‌های پاراآسیایی تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

و ی افزود: ابوالفضل پورظریف و محمدصالح عرفانیان در اردوی تیم ملی شنا، آرش ظریفی در اردوی تیم ملی وزنه برداری، مظاهر پایداری در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر و مرتضی رباط‌جزی در تیم بوچیا نیز خود را برای مسابقات پاراآسیایی بحرین آماده می‌کنند.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۸۰۰ ورزشکار جانباز و معلول سازماندهی در خراسان رضوی فعالیت ورزشی دارند که تعداد زیادی از آن‌ها در رده‌های بین‌المللی افتخار آفرینی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند هنوز تعداد نهایی ورزشکاران اعزامی خراسان رضوی به مسابقات پاراآسیایی مشخص نیست اما این مسابقات آبان ماه سال جاری در کشور بحرین برگزار می‌شود که به دلیل شرایط همه‌گیری کرونا احتمال تغییر در تاریخ برگزاری آن وجود خواهد داشت.

تسنیم 

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8061


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها