دیپلماسی❜ دینی/ برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) ویژه اردو زبانان درحرم مطهر رضوی + گزارش تصویری

  • بازدید: ۶۵۲
دینی/ برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) ویژه اردو زبانان درحرم مطهر رضوی + گزارش تصویری

به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی و در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مراسم جشنی ویژه اردو زبانان بارگاه منور رضوی برگزار شد. به گزارش آستان نیوز، سید نصرت عباس بخاری، سخنران این مراسم در ویژه برنامه‌ای که به همین مناسبت در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شد، به بیان سیره و فضایل شخصیتی امام رضا(ع) پرداخت و عنوان کرد: این امام بزرگوار نماد تمام فضیلت‌هاست و سبک زندگی ایشان الگویی کامل و تمام عیار برای بشریت است.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و عبادی امام رضا(ع) ابراز کرد: سیره اخلاقی، علمی و سیاسی امام رضا(ع) به عنوان الگویی اطمینان بخش دارای پیام‌هایی است که با بهره‌گیری از آن می‌توانیم زندگی خود را جهت دهیم.

بخاری با اشاره به اینکه سیره امام رضا(ع) الگویی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی است، گفت: سیره اهل بیت و ائمه اطهار(ع) منحصر به یک زمان و دوره خاص نیست و نیاز است ویژگی‌های اخلاقی و تربیتی امامان معصوم به ویژه امام رضا(ع) را در خود پرورش و تقویت کنیم.

وی افزود: لازمه هدایت جامعه استفاده از اندیشه ائمه اطهار(ع) است و ما باید با الهام از سیره رفتاری و عملی آنان زمینه رشد جامعه را فراهم آوریم.

اجرای گروه سرود به زبان اردو، مدیحه سرایی، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز و هدایای متبرک از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

>>> مشاهده گزارش تصویری ...

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7980


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها