دیپلماسی❜ دینی/ اهدای هدایای متبرک رضوی به برترین های قرآنی در کشور عراق

  • بازدید: ۳۹۷
دینی/ اهدای هدایای متبرک رضوی به برترین های قرآنی در کشور عراق

معاون بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی از اهداء هدایای فرهنگی توسط این معاونت به برترین‌های قرآنی در کشور عراق همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد. حجت‌الاسلام محمد ذوالفقاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به عشق و علاقه محبان ائمه اطهار(ع) از سراسر دنیا به محضر حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، فعالیتهای مختلف فرهنگی، قرآنی، تبلیغی و مذهبی در سراسر دنیا انجام می‌شود که در همین راستا برخی از گروهها و فعالین فرهنگی از اقصی نقاط دنیا، مشتاق هستند با آستان مبارک حضرت رضا(ع) همکاری فرهنگی داشته باشند و خواستار هدایای معنوی و فرهنگی به رسم تبرک از این آستان مقدس هستند.

وی ادامه داد: فعالیتهای گسترده قرآنی در جهان اسلام به ویژه کشور عراق همزمان با ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است در همین راستا شبکه‌ای از فعالان قرآنی در کشور عراق درخواست مشارکت در برگزاری مسابقات قرآنی با آستان قدس رضوی داشتند که معاونت بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی پیرو این درخواست علاوه بر کمک به لحاظ محتوایی با هدف تقویت و ارتقا فعالیتهای قرآنی، اقدام به اهداء اقلام متبرکی از آستان امام رضا(ع) کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این هدایای معنوی در پایان دوره‌های مسابقات و فعالیت‌های قرآنی به عنوان جایزه پایان دوره به مشارکت کنندگان در این برنامه‌ها اهدا می‌شود و مخاطبان این برنامه‌ها از سوی آستان قدس مورد تشویق قرار می گیرند.

وی در ادامه سجاده نماز، عطر رضوی، محصولات فرهنگی اعم از کتاب «زندگی به سبک رضوی» و...را برخی از اقلام اهدایی به مشارکت کنندگان و برترین‌های قرآنی در کشور عراق ذکر کرد.

آستان نیوز 

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7911


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها