دیپلماسی❜ حمل و نقل/ تنها ۴ مسیر پرواز برای فرودگاه بین‌المللی مشهد فعال است

  • بازدید: ۶۲۵
حمل و نقل/ تنها ۴ مسیر پرواز برای فرودگاه بین‌المللی مشهد فعال است

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: مقصدهای کنونی پرواز هواپیما‌های مسافربری از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد "افغانستان، ترکیه، عراق و قطر" است.  حسن جعفری گفت: پرواز‌های مسافربری به خارج کشور از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به دلیل شیوع کرونا تنها در چهار مسیر هوایی در جریان است و مقصد کنونی پرواز هواپیما‌های مسافربری را از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد "افغانستان، ترکیه، عراق و قطر" است. حسن جعفری با بیان این که پیش از بحران شیوع ویروس کرونا ، پرواز‌های خارجی از این فرودگاه در ۱۴ مسیر هوایی بین‌المللی انجام می‌شد افزود: فعالیت و یا توقف پرواز‌های خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد هم‌اینک تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص پرواز‌های خارجی فرودگاه مشهد نیز پس از تایید ستاد ملی اجرا می‌شوند.

جعفری در خاتمه تصریح کرد: بر این اساس در صورت هرگونه ابلاغی برای توقف پرواز‌های خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از سوی ستاد مقابله با کرونا با فوریت اجرا خواهد شد.

خبرگزاری موج خراسان رضوی

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7880


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها