دیپلماسی❜ دینی/ دیدار هیئت مدیره عتبه علوی با مدیران مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی

  • بازدید: ۴۴۲
دینی/ دیدار هیئت مدیره عتبه علوی با مدیران مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی

جمعی از اعضاء هیئت مدیره عتبه علوی در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی حضور یافته و درباره همکاری های فرهنگی بیشتر بین آستان قدس رضوی و عتبه علوی رایزنی و تبادل نظر کردند. به گزارش آستان نیوز، به میزبانی معاونت بین الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، جمعی از اعضاء هیئت مدیره عتبه علوی در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی حضور یافته و طی نشستی که در راستای افزایش هر چه بیشتر همکاری‌های فرهنگی با مدیر عامل این موسسه برگزار شد، با هم به بحث و گفت و گو نشستند.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در حاشیه این نشست اظهار کرد: سال گذشته در چارچوب سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی مبنی بر افزایش سطح همکاری با سایر اعتاب مقدسه جهان اسلام و در حاشیه بازدید نمایندگان آستان مقدس امام علی(ع) از مرکز بین‌المللی چاپ نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی، عقد قرارداد تولید محصولات فرهنگی این آستان مقدس با موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی صورت پذیرفت.

مسعود فرزانه ادامه داد: در این قرارداد تولید 12 عنوان کتاب از جمله 3 نوع قرآن، نهج‌البلاغه، مفاتیح‌الجنان، ضیاءالصالحین، صحیفه سجادیه و ... در دستور کار موسسه چاپ و انتشارات قرار گرفت که با پایان عملیات تولید این قرارداد بصورت کامل اجرا شد.

فرزانه با بیان اینکه در چاپ این کتاب ها برای نخستین بار استفاده از طرح، تذهیب و آرایه های گرافیکی ویژه آن آستان مقدس در این موسسه انجام شد، ادامه داد: موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در راستای افزایش تعامل و سطح همکاری با سایر اعتاب مقدسه توانسته تا کنون همکاری‌های نزدیک و تنگاتنگی در حوزه تولید محصولات فرهنگی و مذهبی برقرار کند که از جمله آن می‌توان به تولید محصولات فرهنگی آستان‌های مقدسه علویه و حسینیه اشاره کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که سال گذشته بین موسسه چاپ و انتشارات و عتبه علوی به امضا رسیده بود، بخشی از این سفارشات در سال گذشته و بخشی دیگر نیز امروز تحویل داده شد.

پیشتر در همین زمینه بخوانید:

اتمام عملیات تولید کتب آستان مقدس امام علی (ع)

عملیات  تولید محصولات فرهنگی آستان مقدس امام علی (ع)توسط موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی طی هفته جاری به پایان رسید

در چارچوب سیاست های کلان آستان قدس رضوی مبنی بر افزایش سطح همکاری با سایر اعتاب مقدسه جهان اسلام و در حاشیه بازدید نمایندگان آستان مقدس امام علی (ع) از مرکز بین المللی چاپ  نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی عقد قرارداد تولید محصولات فرهنگی این آستان مقدس با موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی صورت پذیرفت.

در این قرارداد تولید 12 عنوان کتاب از جمله 3 نوع قرآن، نهج البلاغه ، مفاتیح الجنان ، ضیاء الصالحین ،صحیفه سجادیه و ... در دستور کار موسسه قرار گرفت که با پایان عملیات تولید پنج عنوان کتب باقی مانده طی هفته جاری،  این قرارداد بصورت کامل اجرا گردید

در چاپ قرآن و کتب دعا ویژه استفاده در حرم مطهر علویه برای اولین بار استفاده از طرح، تذهیب و آرایه های گرافیکی ویژه آن آستان مقدس در این موسسه صورت پذیرفت.

موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در راستای افزایش تعامل و سطح همکاری با سایر اعتاب مقدسه توانسته تا کنون همکاری های نزدیک و تنگاتنگی در حوزه تولید محصولات فرهنگی و مذهبی برقرار کندکه از جمله آن میتوان به تولید محصولات فرهنگی آستان های مقدسه علویه و حسینیه  اشاره کرد.

این موسسه مرکزی تخصصی ، مجهز و روز آمد می باشد که چاپ و نشر مصحف شریف و باز نشر نفایس قرآنی موجود در گنجینه های آستان قدس رضوی و سایر اعتاب مقدسه جهان اسلام را از اهم وظایف خود می داند.


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7825


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها