دیپلماسی❜ ورزشی/ تقویم فرهیخت: ۱۸ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰؛ قطعیت حضور ۱۰ کشور در رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی مشهد انتخابی المپیک ۲۰۲۱ ژاپن

  • بازدید: ۴۰۹
ورزشی/ تقویم فرهیخت:  ۱۸ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰؛ قطعیت حضور ۱۰ کشور در رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی مشهد انتخابی المپیک ۲۰۲۱ ژاپن

مسوول کمیته امور استان های فدراسیون دو و میدانی اعلام کرد: حضور ۱۰ کشور در رقابت‌های بین‌المللی مشهد که انتخابی المیپک ۲۰۲۱ ژاپن است، قطعی شده است. سیروس زارع دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رقابت ها طی روزهای ۱۸ تا ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ با عنوان بزرگداشت علی باغبان باشی پیشکسوت و قهرمان دو و میدانی آسیا و مشعل دار بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ ایران برگزار می شود. وی نام این کشورها را قطر، عمان،افغانستان، بحربن، هند،پاکستان،ترکیه،قزاقستان، کویت و عراق اعلام کرد.

زارع اضافه کرد: در این رقابت ها تیم های بانوان و آقایان ایران شرکت دارند که برای کسب سهمیه المپیک ژاپن در بخش آقایان در تمام ماده های دو و میدانی  برگزار می شود.

رییس هیات دو و میدانی فارس ادامه داد: استان فارس برای شرکت در این رقابت ها ۶ سهمیه درخواست کرده است که پس از رقابت های انتخابی که ششم فروردین ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود، انتخاب خواهند شد.

سیروس زارع دونده اسبق تیم ملی ایران است که حدود ۱۰ سال رکورد دار دو ۱۰۰ متر ایران بود.


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7790


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها