دیپلماسی❜ مقاومت/ کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در ۴ استان از جمله خراسان رضوی برگزار می‌شود

  • بازدید: ۷۶۰
align=bottom

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم امسال در چهار استان مازندران، مشهد، کرمان و خوزستان برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت باقری پیش از ظهر امروز در خصوص کنگره بین المللی شهدای بین المللی شهدای مدافع حرم در اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاید کمترین کاری که بتوانیم در دفاع از رشادت‌های شهدا به ویژه مدافعان حرم که بیرون از مرزها رفتند و جان فدا کردند، انجام دهیم، این است که یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم.

وی افزود: قرار است که در کشور کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم امسال برگزار شود، به تبع آن در چهار استان مازندران، مشهد، کرمان و خوزستان پیش کنگره برگزار می‌شود.


جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان ادامه داد: با توجه به آمار بالای شهدای مدافع حرم که تقریباً سومین استان از این نظر هستیم، مقرر شد تا این کنگره در دی‌ماه امسال و با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.


باقری اظهار کرد: همچنین قبل از برگزاری کنگره، برنامه‌های مختلفی از جمله رونمایی از کتاب خاطرات شهدای مدافع حرم، انجام خاطره گویی توسط همرزمان مدافع حرم و همچنین مسابقه پیامکی در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود.


وی در خصوص برنامه‌های مربوط به سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: در تلاش بودیم تا زمان برگزاری کنگره با سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی همزمان شود ولی چون برنامه ویژه‌ای برای سالگرد داریم، این دو برنامه تفکیک شده و به صورت جداگانه در سطح استان خوزستان برگزار می‌شوند.


جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در پایان گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در سطح استان خوزستان تدارک دیده شده است که متعاقباً اعلام می‌شود.


کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در ۴ استان برگزار می‌شود

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7370


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها