دیپلماسی❜ دینی/ بازدید تولیت آستان مقدس کاظمین عراق از غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب عتبه کاظمیه

  • بازدید: ۵۶۶
دینی/ بازدید تولیت آستان مقدس کاظمین عراق از غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب عتبه کاظمیه
آستان قدس رضوی

تولیت آستان مقدس کاظمین از غرفه آثار علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب عتبه کاظمیه بازدید کرد.


به گزارش آستان‌نیوز، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب عتبه کاظمیه از 17 آذرماه با شعار «مسئله مهدویت؛ فلسفه انتظار و چالش‌های ظهور» با حضور گسترده اصحاب خبر و رسانه در محل صحن باب المراد حرم امامین کاظمین کار خود را آغاز کرد.


در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه دکتر حیدر حسن جلیل الشمری؛ تولیت آستان مقدس کاظمین از غرفه آثار و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی بازدید کرد.


وی ضمن بازدید از آثار علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی گفت: موجب افتخار ماست که مجموعه‌ مقدسی همچون آستان قدس رضوی با حجم بالایی از آثار در این نمایشگاه حضور یافته است.


سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با عرضه و نمایش بیش از 250 اثر علمی، پژوهشی در این نمایشگاه حضور یافته و به معرفی محصولات خود می‌پردازد.


در این نمایشگاه علاوه بر عرضه و معرفی آثار، توانمندی‌های مؤسسه چاپ و انتشارات، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و سایر ظرفیت‌های علمی-فرهنگی آستان قدس رضوی به مخاطبان معرفی شده و همچنین غرفه‌های ویژه میزبانی از انتشارات ادبیات کودک و نوجوان با تأکید بر لزوم توجه به این گروه سنی و توسعه فعالیت‌ها و توانمندی‌های معرفتی آن در آن برپا شده است.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8249


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها