دیپلماسی❜ ورزشی/رضایت ورزشکاران خارجی از مهمان نوازی در جام بین المللی امام رضا(ع)؛ دونده ترک: مشهد بهترین میزبانی بود که دیدم

  • بازدید: ۶۲۰
ورزشی/رضایت ورزشکاران خارجی از مهمان نوازی در جام بین المللی امام رضا(ع)؛ دونده ترک: مشهد بهترین میزبانی بود که دیدم

دونده ترکیه‌ای حاضر در مسابقات بین المللی جام امام رضا ع که در ماده پنج هزار متر مدال طلا کسب کرد، گفت: به کشورهای زیادی سفر کرده‌ام و هیچ جا میهمان نوازانی به‌خوبی ایران ندیده بودم. به گزارش تابناک ورزشی، عبدالله ازدمیر در خصوص برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا(ع) اظهار کرد: فدراسیون ترکیه خیلی خوب به ما کمک کرد و به خاطر این مسابقات خیلی خوب تلاش و تمرین کردیم، به دلیل اینکه ارتفاع ما از سطح دریا بسیار با جایی که بنده تمرین می‌کردم اختلاف داشت من حتی فکر می‌کردم رکورد بهتری به‌دست بیاوریم و رکورد کشور خودم را بزنم.

دونده ترکیه‌ای افزود: اما از آنجایی که خیلی در راه رسیدن سختی کشیدیم، این مسیر باعث شد من خسته شوم اما توانستم عالی ظاهر شوم و جزو سه نفر برتر باشم.

وی با بیان اینکه پس از این مسابقات، مسابقات اروپایی بالکان را داریم که برای آن هم تمرین می‌کنم، تشریح کرد: رئیس فدراسیون ما به خوبی ما را حمایت می‌کند، به همین دلیل امیدوارم که سهمیه المپیک را کسب کنم.

ازدمیر خاطرنشان کرد: هتل بسیار عالی و شرایط غذایی عالی بود، به کشورهای زیادی سفر کرده‌ام و هیچ جا مهمان نوازانی به‌خوبی ایران ندیده بودم.


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7866


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها