دیپلماسی❜ دانشگاهی/ تقدیر از دانشگاه فردوسی مشهد در پی موفقیت در دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت

  • بازدید: ۳۲۹
دانشگاهی/ تقدیر از دانشگاه فردوسی مشهد در پی موفقیت در دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت

تقدیر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت عتف از معاونت فاد دانشگاه فردوسی مشهد در پی موفقیت در دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت. در پی انتخاب دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دانشگاه برگزیده در دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال لوح تقدیر این موفقیت را به دکتر حمید رضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تبریک گفت. در متن این لوح تقدیر آمده است: جناب آقای دکتر حمید رضا طاهری معاون محترم فرهنگی اجتماعی و دانشحویی دانشگاه فردوسی مشهد

بی شک، رشد تعالی علمی و فرهنگی کشور و ساختن آینده ای درخشان و امید آفرین نیازمند پویایی، نشاط و خلاقیت برآمده از مسئولیت اجتماعی دانشگاه و دانشجویان است. در این مسیر، انجمن های علمی دانشجویی و جشنواره بین المللی حرکت فرصت و عرصه ای را برای شکوفایی و حمایت از این توانمندی ها ارائه می دهند.

این لوح سپاس به پاسداشت اهتمام و مشارکت شایسته شما در دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت و کسب عنوان دانشگاه برگزیده تقدیم می شود.

امید است با تعهد، تلاش و اندیشه نوآورانه شما، حرکت پرشتاب رشد و توسعه علمی و فرهنگی ایران اسلامی را شاهد باشیم.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی

لازم به ذکر است دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت به صورت مجازی در دانشگاه الزهرا (س) برگزارشد و در مراسم اختتامیه این جشنواره بین المللی که با حضور دکتر منصور غلامی، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دانشگاه برگزیده دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت انتخاب و معرفی گردید.


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7724


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها