دیپلماسی❜ کسب رتبه دوم جهان در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاهی توسط نمایشگاه بین المللی مشهد

  • بازدید: ۲۸۹
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاهی در بین سایت های نمایشگاهی کشورهای دنیا رتبه دوم را کسب کرد.  به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این شرکت، محمد جواد حمید افزود: نمایشگاه بین المللی مشهد طی سال های اخیر در تبلیغات به طراحی های مفهومی نیز پرداخته است که در ارزیابی های انجام گرفته در این زمینه پس از نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان مقام دوم را به دست آورد. وی اظهار کرد: براساس قوانین جهانی انجمن نمایشگاههای جهان فقط از دارندگان رتبه های نخست و دوم این ارزیابی ها قدردانی خواهد کرد. وی گفت: مراسم تقدیر از نمایشگاه های بین المللی حائز رتبه های اول و دوم در انجمن نمایشگاه های جهان، همزمان با هشتاد و دومین کنگره UFI در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود. مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: همه کشور های جهان که در عرصه صنعت نمایشگاهی در حال توسعه هستند توسط انجمن نمایشگاه های جهان مورد ارزیابی قرار می گیرند و می توان این ارزیابی را مهمترین رویداد بین المللی صنعت نمایشگاهی دانست. حمید با اشاره به سایر کشورهای حاضر در این ارزیابی گفت: نمایشگاه های دوسلدورف، ولزانو ایتالیا، بلگراد، نمایشگاه UBM هند و نمایشگاه مادرید اسپانیا نیز حائز رتبه های سوم تا هفتم شده اند.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/5930


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها