دیپلماسی❜ ورزشی/ مسابقات دوومیدانی امام رضا (ع) در تقویم فدراسیون جهانی گنجانده شد

  • بازدید: ۳۶۵
ورزشی/ مسابقات دوومیدانی امام رضا (ع) در تقویم فدراسیون جهانی گنجانده شد

رییس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) در تقویم فدراسیون جهانی دوومیدانی گنجانده شده و دارای ۴۰ امتیاز برای کسب سهمیه المپیک می‌باشد. هاشم صیامی روز دوشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات دوومیدانی بین‌المللی امام رضا (ع) افزود: این مسابقات از ۱۹ تا ۲۳ فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود و تاکنون ۱۱ تیم خارجی فهرست قطعی بازیکنان خود را برای شرکت در این رقابت بین‌المللی ارائه کرده‌اند. وی ادامه داد: ۱۵۰ ورزشکار دختر برای رقابتهای قهرمانی دوومیدانی زنان ایران و ۲۵۰ دونده مرد نیز در رقابتهای بین‌المللی امام رضا (ع) در مشهد حضور خواهند یافت.

سرپرست هیات دوومیدانی خراسان رضوی نیز با بیان اینکه تیم های خارجی ۲۱ فروردین ماه وارد مشهد خواهند شد گفت: رقابتهای بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) در تمامی مواد در بخش دوها، پرش‌ها و پرتاب ها همانند بازی‌های المپیک روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

سیدمحسن پورتقی افزود: این رقابتها در بخش مردان به عنوان یادواره مرحوم باغبان باشی قهرمان دوومیدانی المپیک در تقویم فدراسیون جهانی و آسیایی دوومیدانی ثبت شده است لذا از این پس هر سال در مشهد برگزار می شود.



:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7829


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها