دیپلماسی❜ ورزشی/ فتاحی: مجموعه ورزشی ثامن، آماده میزبانی مسابقات آسیایی بویژه بازی‌های آسیایی جاکارتاست

  • بازدید: ۴۲۵
ورزشی/ فتاحی: مجموعه ورزشی ثامن، آماده میزبانی مسابقات آسیایی بویژه بازی‌های آسیایی جاکارتاست

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: قطعاً مجموعه ورزشی ثامن می‌تواند در رویدادهای بین‌المللی مانند بازی‌های آسیایی جاکارتا خودنمایی کند و در صورتی که این میزبانی به کشور ما داده شود، شهر مشهد می‌تواند نقش خوبی ایفا کند. فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مجموعه ورزشی ثامن مشهد، یکی از مجموعه ورزشی‌های بزرگ کشور بوده و زیرساخت‌های بسیار خوبی در این حوزه ایجاد شده است. وی  با بیان اینکه هم اکنون در ورزشگاه، رختکن، سرویس بهداشتی، سونا و امکانات لازم برای حضور چهار تیم فراهم شده است، تصریح کرد: صندلی‌های استادیوم در حال نصب بوده و در روزهای آینده به اتمام می‌رسد، همچنین چمنی کاملاً جدید و مسلح کار کردیم، یک چمن تمرینی دیگر هم در کنار آن احداث کردیم که ظرف دو ماه آینده آن هم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سالن جلسات، وی آی پی و محل استقرار خبرنگاران همگی ایجاد شده و کلیات مجموعه دارای امکانات خوبی نظیر استخر و سالن‌های ورزشی است، در سال ۱۴۰۰ با افتتاح سالن ۶ هزار نفره مجموعه ثامن و پیست موتورسواری و پیست اتومبیل‌رانی و سایر خانه‌ها نظیر خانه کشتی، مجموعه‌ای کامل با ظرفیت‌های بین‌المللی خواهیم داشت.

فتاحی تأکید کرد: قطعاً این پروژه می‌تواند در رویدادهای بین‌المللی مانند بازی‌های آسیایی جاکارتا خودنمایی کند از آنجایی که هم از لحاظ پارکینگ و هم از لحاظ امنیت و همچنین از لحاظ دسترسی تماشاگران وضعیت بسیار مناسبی دارد تلاش ما این است در صورتی که این میزبانی به کشور ما داده شود شهر مشهد نقش خوبی را ایفا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جدا از بحث استادیوم در خصوص امکانات شهر مشهد، خاطرنشان کرد: امکانات هتلینگ بسیار خوبی در شهر مقدس مشهد برای رفاه ورزشکاران وجود دارد.

وی تشریح کرد: هنوز تمام مجموعه تکمیل نشده است و نیاز به اعتبار دارد، اما برای برگزاری رویدادهای  ورزشی در استادیوم فوتبال ثامن مشکلی نداریم.


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7703


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها