دیپلماسی❜ هنری/ نگارخانه فرهیخت،برگزاری مسابقه بین‌المللی نقاشی کودک ویژه کرونا به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با همکاری دانشگاه ژنو سوییس

  • بازدید: ۴۰۵
هنری/ نگارخانه فرهیخت،برگزاری مسابقه بین‌المللی نقاشی کودک ویژه کرونا به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با همکاری دانشگاه ژنو سوییس
مسابقه بین‌المللی نقاشی "دستهای پاک، نجات‌بخش زندگی" پایان یافت. مشهد- ایرنا- اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی کودک "دستهای پاک، نجات‌بخش زندگی" در بستر فضای مجازی برگزار شد. مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی روز سه‌شنبه در مراسم اختتامیه این مسابقه که به صورت مجازی برگزار شد گفت: این مسابقه را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌ دانشگاه ژنو سوییس به ‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار و با هدف فرهنگ‌سازی در حوزه بهداشت فردی و جمعی طراحی و برگزار کرد.

ابراهیم زره‌ساز افزود: حدود ۹هزار اثر از پنج قاره جهان و ۲۷ کشور دنیا به این مسابقه بین‌المللی ارائه شد که از این تعداد هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد.

وی ادامه داد: از آثار راه یافته به مرحله داوری، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین المللی برگزیده شدند که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: این مسابقه از اسفند سال گذشته با همه‌گیر شدن ویروس کرونا شروع به کار کرد.

زره ساز افزود: مهمترین راه انتقال بیماری‌ها از جمله کووید ۱۹ از طریق دستهاست و این مسابقه تلاش کرد تا شعار "دستهای پاک نجات‌بخش زندگی" را که یک شعار بین‌المللی است در سطح جامعه تبیین کند.




:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7448


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها