دیپلماسی❜ شهری/ در دیدار رایزن اقتصادی و نیز دبیر سوم سفارت ژاپن در تهران با معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بر گسترش همکاری های دوجانبه تاکید شد

  • بازدید: ۳۴۸

طی دیدار رایزن اقتصادی و نیز دبیرسوم سفارت ژاپن با معاون خدمات شهری شهرداری مشهد برگسترش همکاری های دوجانبه میان ژاپن و مشهد تاکید شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد "رایزن اقتصادی سفارت ژاپن در تهران "در دیدار با معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد اظهارداشت: دیدگاهها و مواضع مشترک زمینه لازم را برای توسعه و ارتقای بیشتر همکاری ها تامین کرده است که این امر تاثیر بسزایی در توسعه همکاری ها خواهد داشت ....

" اتانابه " با اشاره به این که شهر مشهد علاوه بر ظرفیت مذهبی در سایر زمینه ها نیز دارای ظرفیت مناسبی است برای گسترش مناسبات توکیو و مشهد اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به توانمندی ها در زمینه انرژی های نوین در ژاپن اظهارداشت : ژاپن در تولید برق آفتابی، تکنولوژی پیشرفته ای دارد و در زمینه بهینه سازی انرژی و جایگزینی انرژی نوین پتانسیل خوبی در ایران وجود دارد که می تواند زمینه همکاری را ایجاد نماید.

رایزن سفارت ژاپن با استقبال از توسعه روابط ایران و ژاپن ابراز امیدواری کرد : ژاپن نه تنها با دولت ایران بلکه با شهرداری مشهد همکاری بیشتری داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، وجود بارگاه منور رضوی و حضور سالانه میلیون ها نفر زایرو انتخاب این کلانشهر به عنوان مرکز آموزش متروپلیس ، و ظرفیت های مختلف فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و گردشگری را از ظرفیت های متنوع و بالای شهر مشهد برشمرد.

خلیل ا.. کاظمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و مشارکت های کلان اقتصادی شهرداری گفت : در این نمایشگاه بیش از 150 پروژه به ارزش پنج هزار میلیارد ریال به سرمایه گذاران عرضه می گردد.

وی با اشاره به همکاری گسترده شهرداری مشهد در بحث مدیریت پسماند با جایکا " آژانس همکاری های بین المللی ژاپن" ابراز امیدواری کرد و گفت : امیدواریم  همکاری های ما در زمینه های مختلف به ویژه آموزشی، بهره مندی از فن آوری های نوین، تجهیزات و ماشین آلات در حوزه شهری به توسعه مناسبات منجر شود.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7382


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها