دیپلماسی❜ شهری/ همتی خبر داد: تجمیع فعالیت‌های بین‌المللی شهر در مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد

  • بازدید: ۳۳۹
شهری/ همتی خبر داد: تجمیع فعالیت‌های بین‌المللی شهر در مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: هدف از راه‌اندازی دبیرخانه پیوست رسانه‌ای این است تا مسائلی مانند پوشش‌های خبری، اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی در خصوص اقدامات و طرح‌های مهم مجموعه شهرداری طراحی، تدوین و اجرا شود. سید ناصر نعمتی در گفت‌وگوبا ایسنا درمورد اولویت‌های مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در دوره جدید، اظهار کرد:  آموزش‌های تخصصی در حوزه رسانه و روابط‌عمومی به همکاران روابط‌عمومی نخستین اولویت این مرکز است. بر این اساس برنامه جامع آموزشی برای همکارانی که هم‌اکنون در مجموعه فعالیت دارند، در حال تدوین است.

وی افزود: اولویت دیگر بازگرداندن مجموعه روابط‌ عمومی شهرداری به جایگاه‌ حرفه‌ای خود است. متاسفانه در حال حاضر این حوزه به دلایل متفاوت از جایگاه حرفه‌ای خودش فاصله گرفته و ما سعی داریم اقدامات حرفه‌ای را به این حوزه‌ها برگردانیم و با برنامه‌ریزی دقیق حوزه اطلاع‌رسانی و بین الملل را سر و سامان دهیم.

نعمتی با بیان اینکه قصد داریم برای نخستین بار در شهرداری مشهد دبیرخانه پیوست رسانه‌ای راه‌اندازی کنیم، تصریح کرد: راه‌اندازی این دبیرخانه با این هدف انجام‌ می‌شود تا مسائلی مانند پوشش‌های خبری، اطلاع‌رسانی و اقناع افکار عمومی در خصوص اقدامات و طرح‌های مهم مجموعه شهرداری طراحی، تدوین و اجرا شود. همچنین این دبیرخانه در گام بعدی به موضوع ارزیابی رسانه‌ای نیز خواهد پرداخت. امیدواریم با راه‌اندازی این دبیرخانه اقدامات مثبتی درحوزه فعالیت رسانه‌ای شهرداری مشهد اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: همچنین قصد داریم جایگاه فعالیت‌های بین‌المللی شهرداری مشهد را ارتقا دهیم؛ بنا به دستور شهردار مشهد قرار است فعالیت‌های بین‌المللی در مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری تجمیع شود تا در همکاری‌های بین‌المللی مشهد با شهرهای دیگر بهره‌وری‌های موثرتری اتفاق بیفتد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: پیش از این مشهد با شهرهای مختلف همکاری‌های متفاوتی داشته است، اما شاید به اندازه لازم نتوانسته از این فرصت همکاری‌ها استفاده موثری داشته باشد. ما به دنبال این هستیم که بتوانیم این استفاده موثر را رقم بزنیم. 

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8231


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها