دیپلماسی❜ هنری / برگزاری کارگاه بین المللی نقاشی کودکان پنج کشور جهان در مشهد در حمایت از کودکان افغانستان و فلسطین + گزارش تصویری

  • بازدید: ۷۱۴
هنری / برگزاری کارگاه بین المللی نقاشی کودکان پنج کشور جهان در مشهد در حمایت از کودکان افغانستان و فلسطین + گزارش تصویری

کارگاه بین المللی هنر نقاشی با عنوان "بچه‌های سرزمین نور" امروز با حضور بیش از 15 کودک برگزیده از پنج کشور جهان در مشهد مقدس برگزار شد. رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: کارگاه بین المللی نقاشی بچه‌های سرزمین نور با حضور بیش از 15 کودک دختر و پسر از کشورهای یمن، سوریه، عراق، افغانستان و ایران در مشهد مقدس برگزار شد. مجید عسکری افزود: ان شاء الله رایزنی می کنیم تا به زودی آثار این هنرمندان کوچک، برای امید بخشیدن به کودکان جنگ زده به دست کودکان و نوجوانان کشورهای افغانستان و فلسطین برسد.

وی ادامه داد: افزایش امید به آینده و نشان دادن توقف ناپذیری رشد فرهنگ، تمدن و جریان علم و دانش در دوران کرونا از مهمترین اهداف اجرایی این رویداد بین المللی در مشهد مقدس بود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: این کارگاه نقاشی به همت جامعه المصطفی العالمیه و معاونت فرهنگی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به مدت یک روز برگزار شد.

نمایش پرچم و نمادهای کشورهای اسلامی شرکت کننده در این مسابقه و گل آرایی از مهمترین ویژگیهای این رویداد هنری بود.

خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی


برگزاری کارگاه بین المللی نقاشی کودکان پنج کشور جهان در مشهد


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7949


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها