دیپلماسی❜ ورزشی/ حضور ۱۱ کشور هندوستان، عمان، قطر، قرقیزستان، پاکستان، بنگلادش، افغانستان، سوریه، عراق، ارمنستان و ترکیه در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی مشهد

  • بازدید: ۳۹۰
ورزشی/ حضور ۱۱ کشور هندوستان، عمان، قطر، قرقیزستان، پاکستان، بنگلادش، افغانستان، سوریه، عراق، ارمنستان و ترکیه در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی مشهد

سرپرست هیات دوومیدانی خراسان رضوی از حضور ۱۱ کشور خارجی در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی مشهد خبر داد. محسن پورتقی در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی در مشهد اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی کشور در بخش بانوان از ۱۹ فروردین آغاز خواهد شد. تمامی ورزشکاران امروز وارد مشهد شده و پیش از ورود به هتل تست کرونا خواهندداد. به دلیل این که حداقل ۱۰ ساعت زمان می برد تا پاسخ تست‌ها مشخص شود، مسابقات دوومیدانی بانوان کشور از صبح فردا آغاز و عصر روز ۲۰ فروردین پایان خواهد یافت.

وی افزود: تقریبا ۱۴۰ ورزشکار از تمامی استان‌های کشور در این مسابقات حضور خواهند یافت. فدراسیون به هر استان سهمیه داده و هر استان بنا بر ظرفیت خود در ماده‌های مختلف ورزشکار معرفی کرده است. خراسان رضوی در بخش بانوان با هفت ورزشکار در این مسابقات حضور خواهد یافت.

سرپرست هیات دوومیدانی خراسان رضوی گفت: مسابقات در بخش بانوان و آقایان در ۲۲ ماده برگزار خواهد شد. تمامی مواد یک تورنمنت دوومیدانی به غیر از پیاده‌روی استقامتی و دو ماراتن برگزار خواهد شد.

پورتقی با اشاره به برگزاری مسابقات در بخش آقایان یادآور شد: در ابتدا ۱۵ کشور اعلام آمادگی کرده بودند، اما تا کنون ۱۱ کشور ورزشکاران خود را معرفی کردند. تقریبا ۱۰۰ ورزشکار از کشورهای هندوستان، عمان، قطر، قرقیزستان، پاکستان، بنگلادش، افغانستان، سوریه، عراق، ارمنستان و ترکیه در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی مشهد حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: تقریبا ۱۷۰ ورزشکار از تیم ملی ایران و تمامی استان‌ها به اندازه ظرفیتی که به آنان تعلق گرفته در این مسابقات حضور خواهند داشت. مسابقات بخش آقایان نیز در روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین برگزار می‌شود.

سرپرست هیات دوومیدانی خراسان رضوی گفت: برگزاری این دوره از مسابقات با حمایت شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی برگزار خواهدشد. تمامی مواد و رشته‌ها در ورزشگاه‌ها امام رضا (ع) برگزار خواهدشد. در زمان برگزاری مسابقات بانوان هیچ مردی حتی محافظان و راننده آمبولانس اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند.

ایسنا 

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7834


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها