دیپلماسی❜ شهری/ «مشهدِ هوشمند» در کنفرانس بین‌المللی spotlight ۲۰۳۰ معرفی شد

  • بازدید: ۴۶۱
شهری/ «مشهدِ هوشمند» در کنفرانس بین‌المللی spotlight ۲۰۳۰ معرفی شد

به دنبال پذیرش مشهد به عنوان کاندیدای شهر‌های هوشمند جهان در سال ۲۰۲۱ ؛ «مشهدِ هوشمند» در کنفرانس بین‌المللی spotlight ۲۰۳۰ معرفی شد. مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد از معرفی پیشرفت‌های مشهد در حوزه هوشمند سازی در کنفرانس بین‌المللی شهر‌های هوشمند spotlight ۲۰۳۰ خبر داد. محمدجواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد در خصوص پیشرفت‌های مشهد در حوزه هوشمند سازی در کنفرانس بین‌المللی شهرهای هوشمند spotlight 2030 گفت:...

«تبدیل مشهد به شهری هوشمند» به عنوان یکی از موضوعات پنل «تکنولوژی هوشمند» در این کنفرانس ارائه شد و مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

وی بیان کرد: spotlight 2030به میزبانی شهر بخارست رومانی در روزهای 13 و 14 آذرماه و با توجه به پاندمی کرونا به صورت آنلاین به اجرا درآمد و سازمان فاوا شهرداری مشهد نیز شب گذشته در بخشی از این رویداد، تعدادی از اقدامات شاخص مشهد در مسیر هوشمند سازی شهری را معرفی کرد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد، تصریح کرد: نظارت هوشمند بر حریم شهر، سامانه جمع‌آوری پسماند «سیمپ»، گسترش زیرساخت‌های پرداخت الکترونیک، توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی و طرح‌های مبتنی بر IOT (اینترنت اشیاء) ازجمله پروژه‌های مشهد در فرایند هوشمند سازی بودند که در این پنل معرفی شدند.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: طی سال‌های اخیر تلاش‌های مدیریت شهری در مشهد برای تحقق مفهوم شهر هوشمند و عینیت یافتن آن، سبب شده است طرح‌ها و پروژه‌های متعدد و شاخصی در این زمینه به اجرا درآید و دستاوردهای مشهد در این خصوص در مجامع جهانی نیز مورد توجه قرار گیرد. این مجمع توسط ITU (اتحادیه بین‌المللی مخابرات) به عنوان یکی از معتبرترین نهادها در ارزیابی شهرهای هوشمند جهان برگزار می‌شود.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/2467


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها