دیپلماسی❜ 28 مرداد ماه جاری، همایش بین المللی نقش بازاریابی بین المللی دراقتصاد شهرهوشمند در مشهد برگزار می شود

  • بازدید: ۲۱۱
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از برگزاری همایش بین‌المللی نقش بازاریابی اینترنتی در اقتصاد شهر هوشمند 28 مرداد در مشهد خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، علی آبسالان ظهر یک شنبه در محل شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش در 28 مرداد در راستای تبادل نظر و دستیابی به اطلاعات درراستای تحقق شهر هوشمند در مشهد برگزار می شود. وی گفت: این همایش در راستای سلسله همایش‌های السیت 92 با 6 محور اقتصاد هوشمند، حمل و نقل هوشمند، محیط هوشمند، شهروندان هوشمند، روش زندگی هوشمند و در آخر یک مدیریت اداری هوشمند برگزار می‎شود. آبسالان به ضرورت برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: اهمیت مباحث فناوری اطلاعات در کشور و اهتمام ویژه مدیران ارشد و تصمیم‌گیر کشورهای جهان به مباحث ویژه محصولات و خدمات خاص فناوری اطلاعات و نیز توسعه کاربردهای خدمات فناوری اطلاعات، با رویکرد ایجاد همگرایی و فعالیت در جهت گسترش تولید علم و فن‌‎آوری، و ارتباط علمی و پژوهشی بین مراکز علمی مختلف، سبب شد تا این همایش در سطحی بین‌المللی برگزار شود... وی گفت: در شهر هوشمند با توجه به تعاملی بودن سیستم‌ها هر کس مسوول اطلاعات خود بوده و به سایر دستگاه‌های متقاضی سرویس اقلام اطلاعاتی ارائه می‌کند؛ در حال حاضر معیارها و ملاک‌های توسعه‌یافتگی یک کشور در حوزه فناوری اطلاعات تغییر یافته است.مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: زمانی تعداد تلفن ثابت و‌ دسترسی Dial up ملاکی برای توسعه‌یافتگی یک شهر در حوزه فناوری اطلاعات محسوب می‌شد، اما امروزه شاهد این هستیم که معیار دسترسی به اینترنت پهن باند ADSL نیز از لیست ارزیابی کشورها حذف شده است.وی یادآور شد:  مقوله جدیدی که هم اکنون در سطح جهانی مطرح می‌شود شهرهای فراگیر است که بعد از شهرالکترونیک و شهر هوشمند قرار می‌گیرد؛ شهرهایی نظیر سئول، آمستردام و‌ تورنتو جزء شهرهای فراگیر هستند بدین معنی که همه اجزای مدیریت شهر با هم تعامل دارند به عبارتی فازهای اطلاع‌رسانی و تعاملی طی شده و سطح تراکنشی در حال توسعه است.آبسالان گفت: اگر در شهر مشهد به دنبال ایجاد شهر هوشمند هستیم منابع اطلاعاتی مربوط به تعاملات سیستم‌های شهرهوشمند نیز باید آماده شود و اگر آماده است، ارتباط بین آن‌ها باید برقرار باشد و مسوولیت هویت این اطلاعات نیز باید روشن باشد.وی محور های همایش را اینگونه نام برد: بازاریابی و تجارت الکترونیک، تجزیه و تحلیل وب سایت و برندها و برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی، بررسی نمونه‌ها و شرکت‌های موفق بین‌المللی، بومی‌سازی استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه‌سازی وب سایت، مدل‌های درآمدزایی در فضای اینترنت، بررسی برندهایی که با استفاده از وب مارکتینگ فروش خود را بالا برده‌اند، استراتژی ایجاد محتوا برای افزایش ترافیک وب سایت، آنالیز دیتا در جهت بهتر شدن ROI، توسعه صادرات غیرنفتی با استفاده از اینترنت و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اینترنتی ازموضوعات اصلی همایش است. آبسالان از حضور مدیران عامل، مدیران ارشد بازرگانی، مقامات دولتی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش که در حوزه‌های مختلف تجارت و کسب و کارفعال هستند، در این همایش خبر داد.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/6940


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها