دیپلماسی❜ اقتصادی/ همایش بین المللی سنگ‌های قیمتی در مشهد برگزار می‌شود

  • بازدید: ۲۶۷

معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی از برگزاری همایش بین المللی فرآوری سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی از 8 تا 10 اردیبهشت سال جاری در استان خراسان رضوی خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس‌، معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی در نظر دارد همایش مذکور را در استان خراسان رضوی و به میزبانی مشهد مقدس برگزار کند. نگاه تخصصی به همایش فرآوری سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی زمینه ساز برگزاری آن در استان خراسان رضوی شده است....

همچنین سوابق فعالیت مرتبط در سال 88 با استان خراسان رضوی موفقیت آمیز بوده و این موضوع نیز به کمک انتخاب میزبان جدید این همایش آمد.

امکانات مناسبی برای برگزاری این همایش در استان خراسان رضوی وجود دارد و این در حالی است که منابع غنی سنگ‌های قیمتی در این استان موجود است.

معاونت صنایع‌دستی روز گذشته در نشست شورای مدیران به بررسی ابعاد مختلف برگزاری این همایش بین المللی پرداخت.

در این نشست که با حضور معاون صنایع دستی، مدیران کل ستادی و معاون صنایع‌دستی خراسان رضوی برگزار شد، مقرر شد صدا و سیمای استان خراسان رضوی نهایت همکاری در پوشش مناسب این برنامه را صورت دهد.

معاونت صنایع‌دستی کشور نیز باید رایزنی‌های لازم را برای ساخت و پخش کلیپ‌های تبلیغاتی برای پخش در صدا و سیما انجام دهد.

اسامی سرکنسول‌های کنسولگری دول خارجی مستقر در مشهد مقدس، وزیر صنایع و معادن، معاون معدنی وزیر صنایع‌، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو، نماینده خراسان رضوی در مجلس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر رفاه و تأمین اجتماعی، تولیت عظمی آستان قدس رضوی(ع) و شهرداران و مدیران کل استان از جمله مدعوین این همایش هستند. 

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7390


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها