دیپلماسی❜ شهری/ مشارکت فعالانه ی شهرداری مشهد در نمایشگاه سنتی و بهاره گل و گیاه لاهور پاکستان

  • بازدید: ۲۸۵

مشاور شهردار مشهد در امور بین الملل گفت: برای نخستین بار ایران به عنوان تنها کشور خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه مشارکت فعالانه خواهد داشت و شهرداری مشهد نیز تنها غرفه دار این نمایشگاه بهاره است. به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی حامد مقدم افزود: در نمایشگاه گل و گیاه بهارۀ لاهور، وسعت غرفه شهرداری مشهد بیش از یک هزار متر مربع و در فضای آزاد می باشد که نمونه هایی از گل ها و گیاهان در قالب معرفی الگوهای موفق طراحی فضای سبز شهری در آن به نمایش گذاشته می شود.... 

دببر کمیسیون بررسی و تصویب سفرهای خارجی شهرداری مشهد افزود: علاوه بر کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد ، هنرمندان گروه موسیقی سنتی خراسانی از شهرستان سبزوار نیز در این نمایشگاه حضور داشته و به اجرا ی برنامه خواهند پرداخت.

حامد مقدم افزود: در این نمایشگاه یکسری اقلام فرهنگی، تبلیغاتی و برشور دستاوردهای شهرداری مشهد درحوزه های خدمات شهری ، عمران، فضای سبز، بازیافت، ترافیک، حمل و نقل و... به بازدید کنندگان اهدا خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه سنتی گل و گیاه لاهور همه ساله در ابتدای فصل بهار در ایالت پنجاب پاکستان با حضور فعالان و تولید کنندگان گل و گیاه از بخش خصوصی و دولتی برگزار می شود.


یاد آوری می شود نمایشگاه گل و گیاه پاکستان سابقه و عمر 153 ساله دارد.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7368


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها