دیپلماسی❜ نمایشگاهی/ استاندار خراسان رضوی:برای حضور نمایشگاهی مشهد در کشورهای دنیا برنامه داریم‌

  • بازدید: ۲۵۶

استاندار خراسان رضوی به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مشهد در افغانستان و ترکمنستان اشاره کرد و گفت: برای حضور نمایشگاهی مشهد در عراق، عمان، قطر و کشورهای آسیای میانه و اروپایی نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته است.محمود صلاحی در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه به تجارت خارجی و توسعه صادرات اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم، افزود: توسعه متوازن در بخش‌های بازرگانی، کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات در خراسان رضوی با جدیت در حال پیگیری است...

وی خواستار گسترش تبلیغات در مورد نمایشگاه و فراهم آوردن امکانات لازم برای بازدید عموم مردم از نمایشگاه شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: صادرات علم و هنر طراحی داخلی منزل و مبلمان علاوه بر ارزآوری برای کشور، ابزاری برای معرفی فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

وی تجارت را از بهترین فعالیت‌های ارزآور برای کشور معرفی کرد و افزود: پایه و اساس تجارت، تولید است که باید علاوه بر تولید کالاهای متنوع، زیبا، استاندارد و با قیمت مناسب، نسبت به معرفی کارآمد و صحیح کالاهای تولید شده در استان با در نظر گرفتن ذائقه بازارهای هدف اقدام صورت گیرد.

صلاحی برگزاری نمایشگاه را به عنوان یکی از محورهای معرفی کالا و توانمندی‌ها دانست و ابراز داشت: هر چقدر نمایشگاه‌ها فعال‌تر باشد، زمینه رشد و پیشرفت تجارت هموارتر خواهد بود.

وی با تقدیر از فعالیت نمایشگاه بین‌المللی مشهد، بر لزوم فعال‌تر شدن و بهبود فضای ظاهری نمایشگاه بین‌المللی مشهد تاکید کرد و عنوان داشت: این مجموعه باید با برنامه‌ریزی صحیح علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های خارجی، در تمام طول سال فعال باشد.

منبع:خبرگزاری فارس

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7331


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها