دیپلماسی سالانه بیش از 20 میلیون زایر به مشهد مقدس مشرف میشوند

  • ۷۴
سالانه بیش از 20 میلیون زایر به مشهد مقدس مشرف می شوند. سخنگوی شهردار مشهد اذعان داشت: بزرگترین کلان شهر مذهبی جهان پذیرای بیش از 20 میلیون زایر و مسافر در سال است. علی حامد مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های استان گفت: مشهد مقدس با جمعیتی بیش از 5/2 میلیون نفر ، مساحتی بالغ بر 240 کیلومتر،‌ زایر و گردشگربیش از 20 میلیون نفر در سال و پذیرایی سالانه از یک میلیون و صد نفر زایر غیر ایرانی به عنوان بزرگترین کلان شهر مذهبی جهان محسوب می گردد که این امر نیاز ارتباط وسیعی با سایر کلان شهر های جهان است... وی ادامه داد: در این راستا ما به دنبال گسترش تعاملات خود در حوزه مدیریت با دیگرشهرهای جهان هستیم بطوری که دریک ماه گذشته روابط عمومی شهرداری مشهد میزبان بیش از یکصد نفر مهمان خارجی در رابطه با موضوعاتی چون دوره های دانش افزایی بوده است. مسئول روابط عمومی شهرداری مشهد در رابطه با دیگر فعالیت های شهرداری مشهد اذعان داشت: نهایت تلاش خود را برای حذف نارضایتی عموم مردم از عملکرد شهرداری وتحصیل رضایت مندی شهروندان به کار گرفته ایم. وی از افتتاح طرح های تاسیس اولین باشگاه وبلاگ نویسان شهر مشهد ،شهر یاران کودک ونوجوان، ایستگاه بلوتوث ، روابط عمومی داخلی، تولید محصولات متنوع رسانه ای طی هفته های آتی خبرداد. حامد مقدم با اشاره به افتتاح رسمی مرکز مدرن ومتفاوت ارتباطات مردمی 137 درآینده ای نزدیک گفت: در حال حاضر این مرکز دوره آزمایشی خود راطی می‌کند و بصورت 3 شیفته پاسخگوی شهروندان می باشد، به طوری که در حال حاضر صد درصد افرادی که با این مرکز تماس گرفته اند از عملکرد این مرکز رضایت خاطر داشته اند. وی تصریح کرد: در طی یک ماه گذشته بطور میانگین در هفته بیش از 900 تماس مردمی از طریق مرکز 137 صورت گرفته و این در حالی بوده است که در گذشته ماهانه حداکثر یکهزار تماس وجود داشته است.سخنگوی شهرداری مشهد از آماده افتتاح شدن پروژه بزرگ تقاطع جمهوری اسلامی همزمان با روز عید سعید فطر خبر داد و گفت: این پروژه بطور میانگین بایستی دربازه زمانی3 ساله به اتمام میرسید که اکنون این پروژه با همت وتلاش بالای همکاران ما در شهرداری مراحل پایانی خود راطی می کند ودر ظرف مدت زمانی کمتر از 18 ماه به انجام رسیده که خود رکوردی ملی است. مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد چشم‌انداز روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد را کمک به ایجاد و تحقق فرهنگ شهروند محوری برشمرد و گفت: افزایش آگاهی شهروندان نسبت به وظایف و عملکرد شهرداری مشهد و تبیین حقوق و وظایف شهروندی، افزایش تاثیر نظرات شهروندان در برنامه‌ریزی فعالیت‌های شهرداری، کمک به افزایش مشارکت عمومی فراگیر اجتماعی مردم از جمله اهداف اساسی این مجموعه می‌باشد. حامد مقدم خاطر نشان کرد: ما همه مردم را از خودمان می دانیم وانتظارداریم مردم نیز مارا از خودشان بدانند چرا که شهرداری نهادی عمومی است وباید برای اداره شهر با شهردار ی مشارکت داشته باشند.
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خبرنامه خودکار

نشانی ایمیل خود را در اینجا ثبت کنید تا آخرین مطالب وبگاه، روزانه و به طور خودکار برایتان ایمیل شود.